تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح


فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان ،امام حسین (ع)را به همه تسلیت میگم.
انشاء الله که تو این مدت یه خدمتی بکنیم و حاجتمون  رو از آقا بگیریم.

 

 


راستی امتحان امروز که خداروشکر رضایت بخش بود.

تو...

تو آبی هستی مثل آسمون می خوام تا آخر عمر سر به هوات باشم.

 

میرم بخوابم بازم بیا...

 

با توکل به خدا تا اینجا امدم بفیه راه رو هم با توکل به خودش که بهترین معشوق عاشقاس ادامه میدم

مطمئنم خودش کمکم میکنه

    

دلم واسه یه بارون حسابی تنگ شده واسه خیس شدن

زیر بارون واسه تو دعا کردن چه قدر قشنگه...  .

Click Here

اول شیفت رو بگیرید بعد کلیک کنید.

دلم می خواد گریه کنم...

سلام خوبی؟

می خواستم بیام کلی درد دل کنم

ولی...

ولی اشکام یه پرده کشیدن رو چشمام که هیچ چیزُ نمیبینم

فقط دارم تورو تصور می کنم.

حالا فقط اینو بگم که

تا وقتی که زندمُ نفس میکشم منتظرت می مونم

و فقط با امید امدن تو و رسیدن به تو زندگی میکنم

تا بی نهایت دوست دارم.

سلام وحید جان خوبی

از همه معذرت می خوام این چند روز نبودم . قصد نداشتم بازم بیام بنویسم..

ولییییییی..............

ممنون.آهنگ قشنگی بود متحول شدم.

حالا منم یکیُ در جواب برات می زارم بیا گوش کن..

بزار آپلودش کنم....

ببخشید آهنگام کیفیت ندارن مجبورم با کیفیت پایین بزنم .

 اگه با کیفیت بالا بزنم هجمشون زیاد میشه..

فقط لطفآ با دقت و تا آخر گوشش کنین.

رضا جون از تو هم به خاطر همه چیز ممنونم.به دوستایی مثل شما افتخار میکنم.

میدونی هنوز نشده که وقتی کسی به هر دلیلی منو میرنجونه

واسه یه بارم شماها بگین ازش انتقام بگیر یا اینکه تلافی کن.

یا اینکه بگین اذیتش کن. همیشه گفتین حتمآ اون طرفم دلیلی داشته

دوست خوب یعنی همین

همتونُ دوست دارم قربون همتون..

وحید..رضا..علی..مجتبی..مسعود..پیام..حسین..اشکان..عباس..و بقیه دوستایه گلم........

قابل شمارو نداره

 لطفآ کلیک کنید.

 

چه زود ؟

 

سلام... سلامی که یکم بوی خداحافظی میده...

آره... خداحافظی ... خداحافظی از جمع شما... تازه داشتم بهتون عادت میکردم ، ولی چاره چیه باید برم ...

کوله بارم رو بستم ... عازم سفرم ... سفر به چزابه ...

بابا حالا نمیخواد گریه کنید.. شاید خدا خواست زود برگشتم....

خوب دیگه چی میشه کرد این گوسفندی که دم خونه همه بع بع میکنه.مثل همیشه دوست دارم فقط خوش باشی .....

اومدم از همه خداحافظی کنم و برم ... همه اونایی که خیلی ازشون دور بودم ولی مثل نزدیک ترین دوستم بودن...

همه اونایی که خیلی بهم نزدیک بودن ولی .......
یه معذرت خواهیم بده کارم واسه اینکه نظرهاتونو من تایید نمیکردم.آخه میدونید من این وبلاگ واسه کسی که خیلی دوسش دارم درست کردم.و فقط نظرهای اونُ تایید میکردم
تو این مدت خیلی از آدمها رو شناختم ...دوست .... دشمن .... همدم... همراز... هم گریه ... بگذریم از این حرفها که اگه بخوام بگم شاید بشه صدتا کتاب ، که هر صفحه اش سوز دلم و هزار درد بی جواب.....

خلاصه.. بگذریم... از همه ممنونم که تو این مدت خیلی بهم کمک کردن تا تلخ ترین و شیرین ترین تجربه های زندگیم را حس کنم .....

از همه اینا که بگذریم یکی هست که واقعا از ته دلم دوستش دارم ....همونی که همیشه و همه جا باهام بود ... من خیلی بدی بهش کردم ولی از همه بدیهام گذشت..... ترکش کردم ولی اون هیچ وقت تنهام نذاشت ...

آره... منظورم خدای بی همتاست... خدایی که به درگاهش همه گناهکاریم ولی همه رو میبخشه...

خدایی که همیشه و همه جا بهم کمک کرده ولی من کور بودم و هیچ کدوم رو ندیدم....  ...

به همون خداوندیش قسم هیچ دستی که به سمتش دراز شده رو خالی برنمیگردونه...شاید بعضی ها بگن " من که هرچی خواستم بهم نداده" ...این عده از آدمها تو زندگیشون غرق شدن و چشماشونو بستن ..هیچی رو نمیبینن ...

یه لحظه چشماتو باز کن ... چی بهت نداده ... همه چی داده  ولی ما خودمونیم که نتونستیم بگیریم ، یا اگر هم گرفته باشیم عرضه نگه داشتنش رو نداشتیم ....

خود من ... به جرأت میتونم بگم بیشتر چیزهایی که بهم داد نتونستم نگه دارم...یه چی ازش خواستم بهم داد ، یه چیز خیلی بزرگ ولی من گمش کردم ... دوباره عاجزانه ازش خواستم .. چه شبها که به خاطرش اشک ریختم ...
شاید صدامو بشنو بازم بهم لطف کنه و اون بهم بده ...........

نمیخوام زیاد سرتون رو درد بیارم ... فقط میخوام مثل یه برادر کوچیک یه حرفی بزنم .. اونم اینکه ، هیچ وقت و هیچ جا خدا رو از یاد نبرید که خیلی ضرر میبینید ....

با توکل به خدا تا اینجا امدم بفیه راه رو هم با توکل به خودش که بهترین معشوق عاشقان است ادامه میدم.....

ببخشید من بلد نیستم خوب حرف بزنم در آخر هم اینارو بگم و برم :

 

خدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام

خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام

خدا رو دوست دارم نه واسه جهنم و بهشت

خدا رو میخوام اما نه واسه زیبا و زشت

خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم

خدا رو میخوام نه واسه روزهای تلخ آخرم

خدا رو میخوام نه واسه سکه یا سکو و مقام

خدا رو میخوام که فقط تورو نگه داره برام

خدا رو دوست دارم واسه اینکه تورو بهم داده

خدا رو دوست دارم چون عاشق بودن رو یادم داده

خدا رو دوست دارم چون عاشقها رو خیلی دوست داره

خدا رو دوست دارم چون عاشقو تنها نمیذاره

خدا رو دوست دارم واسه اینکه هواسش با منه

خدا رو دوست دارم آخه همیشه لبخند میزنه

خدا رو دوست دارم واسه اینکه من با تو بمونم

خدا رو دوست دارم چون که میدونه من عاشق توام

نمی دونم کی بر میگردم .میخوام برم خودمو بهتر بشناسم
ولی اگه قرار باشه برگردم با کلی تغییر بر میگردم.جوری که بهم اعتماد کنی و بتونی بهم تکیه کنی
جوری بر میگردم که مثل یه کوه استوار باشم با روحیه ای نشکستنی.اگه اینجوری برگشتم دیگه هیچ وقت نمیرم.
قول میدم.
ولی اگه نتونستم...نمی دونم چی میشه..........
ولی هیچ وقت فراموشت نمی کنم قسم می خورم
اگه تو هم دوست داری همین طوری که می خوای برگردم از خدا بخواه کمکم کنه
ازش می خوای؟


  اینم یه شعر از رضا صادقی عزیزم که خیلی دوسش دارم

میدونم برات عجیبه این همه اصرار و خواهش
این همه خواستن دستات بدون حتی نوازش
میدونم واست سواله واسه تو گریه دردم
میگذری از من و میری اما باز من برمیگردم
میدونم برات عجیبه من با اون همه غرورم
پیش همه بدی ها چطوری بازم صبورم ....
میدونم واست سواله که چراپیشت حقیرم
میگذری از من و میری باز سراغت رو میگیرم
به جون ستاره هامون تو عزیزتر از چشمامی
هرجا رفتی هرجا هستی تا ابد توی صدامی

تورو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی
که دوستت ندارم.. اینو  به خدا گفتم به سختی


تاهمیشه صادقانه دوست خواهم داشت
خدا نگهدار

عید سعید غدیر خم بر شما و خانواده ی محترم مبارک...  .

 

 

سکوتی  بلند تر از فریاد....

 

        

یه سوال؟

به حرف گربه سیاهم بارون میاد !!!!!!! میدونستید ؟

 

سکوت مطلق

خیلی وقته همه شبهام یلداست ........ تاحالا بهت گفته بودم ؟

ولی خیلی خوبه میدونی تو شب اگه هم نخوای یه سکوت خاصی حکم فرما میشه.

میتونی صدای قلبتو هم بشنوی که باهات حرف میزنه.

میتونی کلی رازو نیاز کنی ..میتونی دعا کنی....

میتونی چشماتو آروم ببندی چیزایی که دوست داریُ تصور کنی

میتونی کلی به چیزایی که تو ذهنته فکر کنی...بری اون دور دورا

واااااااااااااای چه حس خوبیه.میتونی بیشتر خودتو بشناسیییییییییییییییی

سکوت شب  =  یه آرامش وصف نشدنی .......................

راستی چرا من خوابم نمیبره باور کنین نارنگی هم زیاد میخورم بی فایدس..

یادمه یه روز بهم گفت اگه نمیتونی بخوابی قبلش نارنگی بخور...خوب میخورم

اگه همه مثل من نارنگی بخورن با کمبود نارنگ مواجه میشیم..

بگذریم ...............................

 

دردم از یار استُ درمان هم نیز از...........؟

چیه چرا اینجوری نگام میکنی خوب اگه درمونو بلدی بزارش تو جای خالی ....!!!

جمله کامل شه خوشحال میشم

 

 

؟

سلام

الان که من دارم اینارو می نویسم حتمآ خوابی.خوب بخوابی شازده خانوم

 می خواستم یه چیزی بگم یادم رفت الان میگم.

میدونی  یه زندگی آرومُ خوب  پیش رو میبینم.

اینقدر نزدیک که می تونی راحت ببینیش جاده ی صافُ خوبیم داره.

فقط....

فقط چون تا حالا کسی از این جاده رد نشده و من همیشه تنها بودم ....

احساس میکنم جاده یخ زده ....

تنهایی می ترسم ازش رد شم آخه لغزندس .....

میفتم..تنهایی رد شم حتمآمیفتم..

کمکم میکنی؟

کمکم می کنی گامهامو استوار تر از همیشه تو این جاده بردارم؟

دستمو میگیری نیفتم ؟

 ؟

 

میدونی دوست دارم؟

مهربانی را در نگاه کودکی دیدم که آبنباتش را به دریا انداخت تا آب دریا هم شیرین شود

*******

انگشتان نرم و پر طراوت باران که به شیشه پنجره اتاق می‌خورد از آن حالت خلسه بیرون می‌آیم

پشت پنجره می ایستم و به خونرنگ پهنه آسمان و اشکهای ناب که با سخاوتی وصف ناشدنی

 بر گرده زمین می‌ریزد چشم می‌دوزم دستم را ستون چانه کرده و به رازهایی می اندیشم

که شب پرده‌دار آن است رازهایی که شیطنت‌های من لایه ای به روی آن کشیده تا احدی از آن بویی نبرد.

 

یلدایم از چیزی تهی بود
زیرخاکی‌های وجودم را زیر و رو کردم
در بساط بی‌بساطی‌ام چیزی نیافتم
جز انار خشکیده و بی‌طاقت تنهایی
بر طاقچه کهنه دلم
غبار دلتنگی از چهره رنگ پریده‌اش زدودم
و به آستان نگاهم سپردمش…
نگاه کن برایت انار آورده‌ام
.........

کاش واسه دوست داشتنم یه حدی وجود داشت.اخه بینهایت یعنی چه قدر ؟

همیشه ارزو میکنم که کاش می شد تمومه حرفاواحساس ادمهارو از نگاهشون فهمید.

بعضی ها میگن عشق یه احساس واقعی که معنی دوستاشتن زیر مجموعه ی از این احساس هاس

ولی من میگم عشق وجود نداره و اون چیزی رو که ما بهش میگیم عشق همون احساس دوستاشتنه

یه عاشق برای معشوق شاید هر کاری بکنه ولی وقتی به مانعی برخورد کنه سرد میشه

بهتره بگم تا حالا این احساس فدا شدن برای معشوق رو تو کتابهای شعر و داستان های غیر واقعی از عشق شنیدم.

ولی تو دوستاشتن آدم برای طرف مقابل می جنگه تا بهش برسه

با این حرف موافقم برای همین من به عشق اعتقاد ندارم.

 چون آدم برای رسیدن به چیزی که دوسش داره باید با مشکلات  بجنگه.

مگه میشه آدم چیزی رو که این همه براش مهمه و با تمامه وجود دوسش داره رو بدون زحمت بهش برسه.

اگه آدم واقعآ کسی رو که دوست داره و براش مهمه.. بایدبه خاطر اون از خیلی از چیزهایه دیگشم که براش مهمه بگذره.

میدونی اگه  تمومه دنیارو داشته باشی ولی اون کسی رو که دوسش داری رو نداشته باشی ...هیچی نداری.

همیشه احساس تنهایی میکنی.همیشه تو وجودت یه جای خالی احساس میکنی که با هیچ چیزه دیگه ای پر نمیشه.

و تا وقتی که زنده ای هیچ کس و هیچ چیز نمیتونه جایی اونو برات بگیره.

فقط اونی که دوسش داری میتونه......فقط اون

 

 

امید

 

از گابریل گارسیا مارکز می پرسند اگه بخوای یه کتاب صد صفحه ای در مورد امید بنویسی، چی می نویسی؟
 می گه 99 صفحه رو خالی می ذارم.صفحه ی آخر سطر آخر می نویسم امید آخرین چیزی است که می میرد

شنیدین می گن یه سری از آدما ایده آلیسم هستن این یعنی چی ؟ به چه کسی ایده الیسم میگن؟


الکساندر دیانون تو کتاب رویاهای خودش میگه ایده آلیسم کسی که همیشه به آینده امید واره و برای اون برنامه ریزیه منظمی داره توی بدترین شرایط به بهترین چیز ها فکر می کنه.
 
سهروردی میگه آرزو وتلاش رسیدن به خواسته ها رو میگن امید هر چی این آرزو دور تر و تلاش بیشتر باشه فرد امید وار تره.


نظر شما چیه؟به نظر شما امید چیه؟شما آدم امید واری هستید؟


 

سلام........

 

روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملافه
            سفید پاکیزه ای که چهار طرفش زیر تخت بیمارستان رفته است ، قرار میگیرد
            و آدمهایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم میگذرند . آن
            لحظه سر انجام فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است
            و به هزار دلیل دانسته و ندانسته ، زندگی ام به پایان رسیده است . در
            چنین روزی تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه ، زندگی ام
            را به من برگردانید و بسترم را بستر مرگ ندانید . بگذارید آن را بستر
            زندگی بنامم و بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه
            دهند . چشم هایم را به انسانی دهید که هرگز طلوع آفتاب ، چهره یک نوزاد
            و شکوه عشق را در چشم های دیگری ندیده است . قلبم را به کسی بدهید که
            از قلب ، جز خاطره دردهای پیاپی و آزاردهنده ، چیزی بیاد ندارد . خونم
            را به نوجوانی بدهید که او را از تصادف ماشین بیرون کشیده اید و کمکش
            کنید تا زنده بماند و نوه هایش را ببیند . کلیه هایم را به کسی بدهید
            که زندگیش در دستگاهی خلاصه شده است که هر هفته خون او را تصفیه میکند
            . استخوان هایم ، عضلاتم و تک تک سلول ها و اعصابم را به پاهای یک کودک
            فلج پیوند بزنید . هر گوشه از مغز مرا بکاوید . اگر لازم شد سلول های
            مغزم را بردارید و به مغز پسرک لالی پیوند بزنید تا بتواند با صدای
            دورگه فریاد بزند و یا به دخترک ناشنوایی که بتواند زمزمه باران را روی
            شیشه پنجره اتاقش بشنود . آنچه را که از من باقی میماند به دست خاک
            بسپارید تا از تنم گل ها بشکفند و شکوفه ها سر برآرند . اگر قرار است
            چیزی از وجود مرا دفن کنید ، بگذارید خطاهایم ، ضعف هایم و تعصباتم
            باشند . گناهانم را به شیطان و روحم را به خداوند بسپارید . و اگر گاهی
            خواستید یادی از من کنید ، کار نیکی انجام دهید و یا به کسی که نیازمند
            شماست کلام محبت آمیزی بگویید . اگر آنچه را که گفتم کنید من تا ابد
            زنده خواهم ماند 
کتاب  زیبای سوپ جوجه( رابرت)

همیشه به یاد داشته باش
تا به  فراموشی بسپاری
آنچه را که  اندوهگینت می کند
اما.......
هرگز فراموش نکن بیاد داشته باشی
آنچه را که شادمانت می کند
******************************************


یک نصیحت:

مواظب خودت باش

 یک خواهش:

اصلاً عوض نشو

 یک آرزو:

 فراموشم نکن

 یک دروغ:

 تورو دوست ندارم

 یک حقیقت:

 دلم برات تنگ شده

 

اینم هدیه کریسمس کلی بخندین .

اُمدی به زندگی خوش اُمدی........

 

روزی که به دنیا امدی بارون میومد آسمون ابری نداشت.

این فرشته ها بودن که گریه میکردن چون یکیشون کم شده بود.


آسمان دلت...
پاک..آبی ..بیکران
تو منتهای خوبی هستی شک ندارم
من سرشار از توام،فقط همین

تقدیم به کسی که به اندازه ی تمومه عاشقانه های روی زمین است
برای کسی که به رنگ آبی دریاهاست
برای کسی که آفتاب مهرش هیچگاه در قلبم افول نمی کند.
و اون کسی نیست جز تو.........
عزیزم بیشتر از همه ی دنیا دوست دارم

  تولـــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــارک   


....

خدایا نزار دعا کنم که از دشواریهاوخطرها در امان باشم
بزار دعا کنم در رویارویی با انها بی باک وشجاع باشم.
تسکین دهنده ی همه دردام تویی اگه دردمو تسکین نمیدی
توان چیرگی بر آنهارو به من ببخش.
خدایا به همه اونایی که محتاجن کمک کن
اگه منم لیاقنشو دارم به منم کمک کن

میخوام تموم غموغصه هامو این دور روزه فراموش کنم همشونو .آخه روزه میمون و مبارکی درپیشه
قراره یکی بیاد،یکی بیاد که زندگی کنه،یکی بیاد و به خیلیا هم زندگی بده
یکی بیاد که یه بهونه شه،بهونه شه واسه  خیلی که به خاطرش نفس بکشن،به خاطرش زندگی کنن
قراره یکی بیاد که امید بده،امید به به خیلیا که از زندگی بریدن ولی با امدنش همه رو امید وار میکنه
قراه یکی بیاد که همه رو خوشحال کنه.یه مهربون،یه صبور
یکی که دلش همون جوری که از پیشه خدا امده پاک مونده
یکی از پیشه خدا میاد.
نمیدونم  بقیه ی فرشته ها چه جوری میخوان دوریشو تحمل کنن.
یکی میاد که زندگی کنه ،رشد کنه ، و به کمال برسه
اون یکی تویی،تو امدی که به منم زندگی ببخشی،امدی که امید زندگی من بشی،امدی که دوست داشته باشم
امدی که کلاف سر در گم زندگی منو سرو سامان بدی.

پیشا پیش تولدت رو تبریک میگم.
 

شمارش معکوس شروع شد... .

بالاخره یه بهونه واسه رقصیدن پیدا کردم.........

********

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه...

زندگیم با بودنت درست مثل بهشته...

انتظار برایه تو و رسیدن به تو شیرین ترین و بهترین

هدیه ای که خدا نصیب من کرده.

میدونی که بی تو میمیرم ........

میخوای مردنمو ببینی  ؟

 

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم
اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم
اگه بگم توآسمون عشق من فقط تویی
اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی
اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم
اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم
اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی
اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی
میشی برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال
میشی برام باغبون میوه های تشنه وکال
میشی برام ماه شبای بی سحر
میشی برام ستاره ی راه سفر
برای سعادت شبا شعرامو من داد می زنم
برای خوشبختی تو خدا رو فریاد می زنم .

گلم چرا اینقدر فکرتُ مشغول میکنی چرا ؟ نانازم تو خدا نمیگم واسه خاطر من فقط واسه خاطر اینکه خودت آرامش داشته باشی

 نیمه ی پر لیوانُ ببین.چرا همش باید از نشدن صحبت کنیم.چرا نمیشه .به خدا میشه. میشه که با هم باشیم تا همیشه

میشه یه زندگی آرومُ داشت که هر دومون میخوایم.نمیدونم چرا فکر میکنی که نمیشه مشکل چیه میدونی بعضی وقتا حس میکنم  با حرفایی که من در مورد خانوادم زدم باعث شده که تو این حرفارو بزنی ولی ناناز به خدا شاید من تو حرفام  یه کمی زیاده روی کردم .فقط اینو بدون که خواسته ی من خواسته ی همس .

به خدا همه چیز همون طوری میشه که میخوای. بهت قول میدم.تو هم فقط به کارایه خودت برس .درستو بخون

گلم بهت قول میدم که در صورتی که کنارم باشی  کاری کنم که هیچ کاری نشد نداشته باشه و اینقدر دوست دارم که بخوام به خاطرت هر کاری انجام بدم شرایط من خوبه مطمئنم که میتونم زندگی رو که میخوای برات بسازم و تا هر وقت که بخوای منتظر تو میمونم.

به خدا به تمومه آرزوهات میرسی.به تمومه چیزایی که الان داری بهشون فکر میکنی به همون آینده ای که تو ذهنته

فقط بهم اعتماد کن بهم قوت بده.اگه تو باهام باشی هیچ مشکلی سر راهمون نیست.

شرایط  عالیه واسه یه زندگی آرومُ دوست داشتنی

حالا بخند .....

راستی ناناز از این آهنگ خوشت میاد ؟

 

 

 

تنهای

نمیدونم چرا دلم گرفته.دوست دارو لابه لایه این بارونا یه دل سیر گریه کنم
دوست دارم  اینقدر به آسمون و ابراش نگاه کنم تا هم رنگ تنهاییام بشن اینقدر نگاه کنم تا شکل دلتنگیام بشن
اینقدر که اونا هم هوس گریه کنن
در خلوت یلدایی دلم به همه چیز فکر میکنم دلتنگیام،تنهاییام به تو .....و فقط گریه میکنم
چششمامو میبندم و تو آینده پرسه میزنم. تداعی مکنم تورو زندگی رو باهم بودنمونو.....حست میکنم
حتی اینقدر تورو نزدیک میبینم که میتونم لمست کنم
کاش فقط یه بار میشد رو شونه هات گریه کنم فقط یه بار
فقط یه بار یه دل سیر گریه کنم
میدونی که بی تو بودنم مرگه برام .
دوست دارم برایه تو زندگی کنم.زندگی که همش در با تو بودن خلاصه شده.
نانازم تو آسمون تنهاییام فقط تو هستی و فقط هم تو خواهی ماند
دارم شوری اشکامو رو لبام احساس میکنم .اشکام ،چشمام،قلبم ،احساسم ،شادیهام،زندگیم همش ماله تو.
تو هم هر چی غم،غصه،ناراحتی،تنهایی داری ماله من .
قسم میخورم به خدایی که میدونم اونم خیلی دوست داره  تا جایی که ناراحتت نکنم هیچ وقت تنهات نزارم.
هیچ وقت  ..  هیچ وقت  ..  هیچ وقت.. 

 
 
 

...


عروس خانم دوشیزه .......jan آیا وکیلم شما را به مهر :

 گوگل عدد سکه بهار آزادی  /    یک وب کم  / سند یک سایت اینترنت اختصاصی  دات کام / یک مودم DSL  / اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح! / LCD  و شمعدان / یک هدست بی سیم / چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده ...   / پنج گیگا بایت میل باکس اختصاصی به نیت پنج ... 

  به عقد دائم آقای   ......ghorob  در بیاورم ؟

جمعیت : عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!!  

       حاج آقا : برای بار دوم آیا وکیلم ؟   

 جمعیت : عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه!!  

       حاج آقا :!!!BUZZ 

  برای بار سوم خفم کردی آیا وکیلم ؟

 عروس : با اجازه بزرگترهای Room بله

**********************
همه شب خواب میبینم که آسمون آبی شده
این شب تارو سیاه دوباره مهتابی شده
 

مشکی پر رنگ .......

در کوچه باغ تنهایی

پشت پرچین احساس

تا مرز رویش نیلوفرها

همه جا آواز بی رنگی است

و آبستن توست

نیلوفری که الهه عشق را مادر است

چشم جاری رودها تو را التماس میکند

پرستوها تورا جستجو میکنند

و مادر خسته است

در کوچه باغ تنهایی

پشت پرچین احساس

صدایی به گوش میرسد ...

از مرز رویش نیلوفرها

کریشنا , بودا , و این بار تو !!!

و من سازی هستم از جنس سکوت

شاهدی از پشت پرچین احساس

 


کفتر کاکل به سرم , طوقی ناز پاپری
گردن بلند چش سیاه , قشنگ نوک خاکستری
دم چتری سینه کبود , پر حنایی مو فکلی
قربون بق بق بقوهات , پاهات سفید مخملی
گشنته ؟ آب و دون می خوای ؟
وسعت آسمون می خوای ؟
می خوای که ملّق بزنی ؟
یه جفت همزبون می خوای ؟
این آسمون ,
این آب و دون ,
اگه قبولم بکنی
منم یه یار همزبون
ببین منم یه کفترم
یه کفتر بی رنگ و رو
شکل کلاغم ولی خب
ببین , ... میگم : بق بق بقو
بق بق بقو
بق بق بقو
فقط یه چیزی , خواهشاً
حرفامو به هیشکی نگو
در دلای دلمو
به هیچ کسی
نق نق نقو
نق .. نق .. نقووو

هر چیزی که تو را به یاد من میاورد زیباست...

 

 


بس شنیدم داستان بی کسی ... بس شنیدم قصه دلواپسی ...

قصه عشق از زبان هر کسی ، گفته اند از نی حکایتها بسی ...

حال بشنو از من این افسانه را ... داستان این دل دیوانه را ...

با تو خاطره هایم تازه می شوند هر روز هر شب

با تو شعرهایم تازه می شوند در این سکوت دلتنگ

با تو - فقط با تو - معنا میگیرد زندگانی پوچ من

با تو - تنها با تو - می تپد نبض عاشقانه های من

تو تک نگار قصه ی  لیلی و مجنون منی

تو تک سوار قلب خسته  منی

باتو نانازم فقط با تو...