تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

همیشه فکر میکنیم چون خیلی گرفتاریم به خدا نمیرسیم 

اما حقیقت اینه چون به خدا نرسیدیم خیلی گرفتاریم 

گناهی ندارم ولی قسمت اینه

                                 که چشمای کورم به راهت بشینه

برای دل من واسه جسم خستم

                                 منی که غرورو تو چشمات شکستم

سر ازکار چشمات کسی در نیاورد

                                 که هر که تورو خواست یه روزی بد آورد

برای دل من واسه جسم خستم

                                 منی که غرورو تو چشمات شکستم

واسه من که  برعکس کار زمونه

                               یکی نیست که قدر دلم رو بدونه

گناهی ندارم ولی قسمت اینه

                              که چشمای کورم به راهت بشینه

هنوزم زمستون به یادت بهاره

                              تو قلبم کسی جز تو جایی نداره

صدای دلم ساز ناسازگاره

                            سکوتم به جز تو صدایی نداره

تو خواب و خیالم همش فکر اینم

                             که دستات و بازم تو دستام ببینم

ولی حیف از این خواب پریدم که بازم

                         با چشمای کورم به راهت بشینه

سر ازکار چشمات کسی در نیاورد

                        که هر که تورو خواست یه روزی بد آورد

برای دل من واسه جسم خستم

                      منی که غرورو تو چشمات شکستم