تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

 


بس شنیدم داستان بی کسی ... بس شنیدم قصه دلواپسی ...

قصه عشق از زبان هر کسی ، گفته اند از نی حکایتها بسی ...

حال بشنو از من این افسانه را ... داستان این دل دیوانه را ...

با تو خاطره هایم تازه می شوند هر روز هر شب

با تو شعرهایم تازه می شوند در این سکوت دلتنگ

با تو - فقط با تو - معنا میگیرد زندگانی پوچ من

با تو - تنها با تو - می تپد نبض عاشقانه های من

تو تک نگار قصه ی  لیلی و مجنون منی

تو تک سوار قلب خسته  منی

باتو نانازم فقط با تو...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ

بابا دستت درد نکنه .چه کردی توووووووووووووووو. این ( نانازم دوست دارم ) منو کشته. تو گوله ی ذوق و استعدادی .

مر۳۰ .نانازم تو خیلی بیشتر از اینا دوست دارم باور کن دوست دارم هر کاری انجام بدم که تو دوست داری و یه جوری خوشحالت کنم.
دوست داشتن من حدومرزی نداره بیشتر از همه ی دنیا دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد