تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

 

اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم
اگه بگم که حاضرم فدای اون چشات بشم
اگه بگم توآسمون عشق من فقط تویی
اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی
اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم
اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم
اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی
اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی
میشی برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال
میشی برام باغبون میوه های تشنه وکال
میشی برام ماه شبای بی سحر
میشی برام ستاره ی راه سفر
برای سعادت شبا شعرامو من داد می زنم
برای خوشبختی تو خدا رو فریاد می زنم .

گلم چرا اینقدر فکرتُ مشغول میکنی چرا ؟ نانازم تو خدا نمیگم واسه خاطر من فقط واسه خاطر اینکه خودت آرامش داشته باشی

 نیمه ی پر لیوانُ ببین.چرا همش باید از نشدن صحبت کنیم.چرا نمیشه .به خدا میشه. میشه که با هم باشیم تا همیشه

میشه یه زندگی آرومُ داشت که هر دومون میخوایم.نمیدونم چرا فکر میکنی که نمیشه مشکل چیه میدونی بعضی وقتا حس میکنم  با حرفایی که من در مورد خانوادم زدم باعث شده که تو این حرفارو بزنی ولی ناناز به خدا شاید من تو حرفام  یه کمی زیاده روی کردم .فقط اینو بدون که خواسته ی من خواسته ی همس .

به خدا همه چیز همون طوری میشه که میخوای. بهت قول میدم.تو هم فقط به کارایه خودت برس .درستو بخون

گلم بهت قول میدم که در صورتی که کنارم باشی  کاری کنم که هیچ کاری نشد نداشته باشه و اینقدر دوست دارم که بخوام به خاطرت هر کاری انجام بدم شرایط من خوبه مطمئنم که میتونم زندگی رو که میخوای برات بسازم و تا هر وقت که بخوای منتظر تو میمونم.

به خدا به تمومه آرزوهات میرسی.به تمومه چیزایی که الان داری بهشون فکر میکنی به همون آینده ای که تو ذهنته

فقط بهم اعتماد کن بهم قوت بده.اگه تو باهام باشی هیچ مشکلی سر راهمون نیست.

شرایط  عالیه واسه یه زندگی آرومُ دوست داشتنی

حالا بخند .....

راستی ناناز از این آهنگ خوشت میاد ؟

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

مهربون. من از نشد حرف نزدم . مطمئنم که تو هر کاری که بخوای میتونی بکنی.باور کن به این شک ندارم. به خدا مشکل منم.یادته وقتی همه چی داشت به هم میریخت گفتم اگه یه روز نخوام ادامه بدم؟ گفتی اونوقت فرق میکنه .میدونی احساس میکنم خسته شدم.ما که قرار نیست همدیگرو مجبور کنیم.ما اگه قسمتمون با هم باشه بعد صد سال باز به هم میرسیم.کسیو که دوست داری ازش بگذر.اگه قسمت تو باشه برمیگرده .اگه هم برنگشت قسمتت نبوده پس همون بهتر که رفت.

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد