تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح


فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان ،امام حسین (ع)را به همه تسلیت میگم.
انشاء الله که تو این مدت یه خدمتی بکنیم و حاجتمون  رو از آقا بگیریم.

 

 


راستی امتحان امروز که خداروشکر رضایت بخش بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
خودت که میشناسی شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:07 ب.ظ

امروز امتحان داشتی؟ نگفته بودی.ما امروز رفتیم دان واسه رفع اشکال.۱۲ درسمون تموم شد اومدیم.

من ! نه امتحان نداشتم.مگه شما امتحان نداشتین گفتین که استرس دارین . فکر کنم جمله رو خبری گفتم باید سوالی میپرسیدم .

خودت که میشناسی شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ

آره من جمله رو خبری خوندم. من نه امروز امتحان نداشتم. فردا صبح امتحانه امروز رفع اشکال امیدوار کننده بود .احساس کردم یه کمی بلدم(گوش شیطان کر).تا ببینم فردا چی میشه. دعا کن لطفا.ممنون میشم.

محتاجیم به دعا.من که همیشه دعا میکنم ولی امشب شب اول محرمه دعاها مستجاب میشن دعا میکنم امیدوارم خدا قبول کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد