تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح


وقتی که می رفتیم با پای پیاده

گفتی فقط یادت باشه یه دوستی ساده

هیچ حسی نباشه، هیچ عشقی نباشه

یه روز خواستیم جدا بشیم بریم خیلی ساده

این بارون چشمام تمومی نداره

آخه دلم برای تو یه بی قراره

گفتی نمی خوامت؛ عاشقت نمی شم

گریه هاتم دیگه برام فایده نداره

اما من واسه تو میمردم

دوسم نداشتی غصه می خوردم

گفتی منو می خوای چیکار

تنها برو هرجا می خوای..... برو

وقتی که می رفتیم با پای پیاده

گفتی فقط یادت باشه یه دوستی ساده

هیچ حسی نباشه، هیچ عشقی نباشه

یه روز خواستیم جدا بشیم بریم خیلی ساده

واسه تو میمردم،غصه ت رو می خوردم

یواشکی عکست رو با خودم می بردم

 تا صبح می شستم کنار عکست

بیدار می موندم، غصه ت رو می خوردم

DDH

عشقی که در یک نگاه...

وجودی را به آتش میکشد

در نیم نگاه به سردی قطب جنوب خواهد شد!

*****************************************

                                    هرگز برایت از دوست داشتنم حرفی نخواهم زد

                                  از جرقه های محبتی که هر لحظه بر دلم میزنی ،

                           از گرمای کلامی که وقت گفتنت در دل خود احساس میکنم 

                                                                هرگز

                                                     هرگز برایت نخواهم گفت

                                      ازآن سیب سرخ پنهانی که به سویت دراز کرده ام

                                                       و از آن دستی که ...

                                                       هرگز برایت نخواهم گفت

                                              شاید تو خود روزی بخوانی دوست داشتنم را

                                                                از دلتنگ شدنم

                                                                              از انتظارم

                                                                                    از سکوتم

                                                          از بی کلام شدنم

                                                         شاید تو روزی همه چیز را بیابی

                                                         در سطر سطر نوشته هایم

                                                         و در تکه تکه لحظه هایم

                                                      شاید روزی میان تمام بیتفاوتی هایم

                              دریابی  معنای عمیق « دوست داشتن بی آنکه دوست بداند »


امشب هم آرزوی تو را دارم
و تو باز خفته ای
و باز آسمان تاریک است
و هوا هم دیگر سرد است
تا دیدار فردایمان راهی نمانده است
و من دارم می سوزم
و کسی نیست تا نفسی تازه در من بدمد
و باز آرزوی تو و دستانت را دارم
و دلم را تا ابد
تا آن زمان که فرشتگان ملکوت
در واقعیت به زمین نفرین شده می آیند
به تو می سپارم
و تو
نمی دانم

که آن را زیر پاهایت خواهی گذاشت.........؟؟؟

یا نه...

از ته دل باز می گویم..

من اینک از ته دل باز می گویم

کلامم را

و شعرم را

برایت راز می گویم

تو ای نیلوفر زیبا
تو ای تنها و بی همتا

چنان در سحر زیبایی کلامت

مانده ام مفتون

چنان با حرف حرف شعر تو
جدا گشتم از این گردون
که دیگر هیچ حرفی جز کلام
دوستت دارم

نمی دانم
نمی خواهم
نمی خواهم دگر این گیتی پست دغل پرور
که دیگر من تورا دارم

به استقبال تو این بی زبون آمد
برایت هدیه ایی دارد

اگر چه کوچک و کم قدر
که شاید در نظر آید
و آن جانی ست ناقابل

که در پیش توقربان است
یکی شکرانه کوچک
برای عهد و پیمان است

------------------------------------------------------

دوست دارم فنجونکم

بازهم ازتوشعرمی نویسم ای ستاره سحرم

ازشبی که رسیدی به خواب های خیس و تَرَم

 بعد از خدا تو را می ستایم ...عشق اولُ آخرم 

   خیلی دوست دارم فنجونکم  

عید بر شما مبارک

عید همگی مبارک

امیدوارم تو سال نو به همه ی آرزوهاتون برسین

و روزای خیلی خیلی خوب و

لحظات بسیار شیرینی رو پیش رو داشته باشین

مخصوصا پیشی ملوسم

با تمام وجود دعا میکنم که دیگه هیچ وقت مریض نشه

واونم به همه ی خواسته هاش برسه

عیدت مبارک مهربون جووووووون