تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

تنهایی

باورم نمیشود این تویی؟ 

دلسردم از عشق حتی خودم را دیگر تکرار نمی کنم 

لبخند خیس بوسه هایت را نثار کدام لحضه کردی 

که مرا ندیدی... !!! 

تمام خانه ام را دزد برده این تمام من است  

که تو را میسراید... 

به بیت آخر رسیده ام 

از وقتی که رفته ای آواز دل شیدایم به گوش عرشیان رسیده  

امشب آخرین شب است که تورا می نویسم 

شاعر به انتها رسید. 

 ++++++++++++++++++++++++++++++ 

آ...شق را این گونه بنویسید. 

چونکه همیشه سرش کلاه میرود.

یادش بخیر خداوند 

زمانی که قلمت پادر میانی کرد  

تا بنگارم عشق... 

تا بنگارم خداوند...

من

دلم برای کسی تنگ است که بی من ما بود.

خدایا

همه میگویند که خوبی، میدانم که نیستم . 

همه میگویند التماس دعا و در نگاهشان 

 التماس هست،توقع هست. 

تعجب میکنم که چرا اینگونه رفتار میکنند! 

این همه بدی را نمیبینند،مرا بیرون نمی اندازند و ناسزایم نمیگویند. 

بس که سیاه کاریهایم را پنهان میکنی. 

آبروداریهایت خجالت زده ام میکند. 

بهترین پرده پوش عالم

مرگ

دیگر نه تو آرومم میکنی نه شعر نه خواب . 

دیگر نه باد مرا میبرد نه مرگ.