تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

....

خدایا نزار دعا کنم که از دشواریهاوخطرها در امان باشم
بزار دعا کنم در رویارویی با انها بی باک وشجاع باشم.
تسکین دهنده ی همه دردام تویی اگه دردمو تسکین نمیدی
توان چیرگی بر آنهارو به من ببخش.
خدایا به همه اونایی که محتاجن کمک کن
اگه منم لیاقنشو دارم به منم کمک کن

میخوام تموم غموغصه هامو این دور روزه فراموش کنم همشونو .آخه روزه میمون و مبارکی درپیشه
قراره یکی بیاد،یکی بیاد که زندگی کنه،یکی بیاد و به خیلیا هم زندگی بده
یکی بیاد که یه بهونه شه،بهونه شه واسه  خیلی که به خاطرش نفس بکشن،به خاطرش زندگی کنن
قراره یکی بیاد که امید بده،امید به به خیلیا که از زندگی بریدن ولی با امدنش همه رو امید وار میکنه
قراه یکی بیاد که همه رو خوشحال کنه.یه مهربون،یه صبور
یکی که دلش همون جوری که از پیشه خدا امده پاک مونده
یکی از پیشه خدا میاد.
نمیدونم  بقیه ی فرشته ها چه جوری میخوان دوریشو تحمل کنن.
یکی میاد که زندگی کنه ،رشد کنه ، و به کمال برسه
اون یکی تویی،تو امدی که به منم زندگی ببخشی،امدی که امید زندگی من بشی،امدی که دوست داشته باشم
امدی که کلاف سر در گم زندگی منو سرو سامان بدی.

پیشا پیش تولدت رو تبریک میگم.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:30 ب.ظ

چند بار تو وبلاگت اومدم اما نمی دونم چرا این مطلبو ندیدم. جدی فکککک کککککککککککن . من تازه فردا دنیا میام.اونوقت نیومده این همه دردسر شدم.خدا اومدنمو به خیر کنه.امادستت درد نکنه .امیدوارم همیشه زندگیت پر از امید باشه.

اره فردا میای.میای واسه من امید میشی ..دلخوشی میشی .گلم خوش امدی.با بودن تو زندگیم پر امید میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد