تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

خدایا...

 

خدایا خودت شاهد باش که ازت طلب مغفرت می کنم

خدای من ،خودت شاهد باش اعتراف می کنم عاجزم

ازت خواهش می کنم تنهام نذار

تورا به جان فاطمه زهرا تنهام نذار

عاجزم عاجز، تورا قسم به این ماه 

تنهام نزار

کمکم کن

...............

 

 

   غروب شد...                                                                                                                                                         

              خورشید رفت ....

                     آفتابگردان دنبال خورشید می گشت ...

                           ناگهان ستاره ای چشمک زد ...

                                  آفتابگردان سرش را پایین انداخت...

                                           آری گلها هرگز خیانت نمی کنند.


نمی نویسم... چون می دانم هیچگاه نوشته هایم را نمی خوانی...
حرف نمی زنم... چون می دانم هیچگاه حرف هایم را نمی فهمی...
نگاهت نمی کنم... چون تو اصلا نگاهم را نمی بینی...
صدایت نمی زنم... زیرا اشکهای من برای تو بی فایده است...
فقط می خندم... چون تو در هر صورت می گویی که من دیوانه ام...!


 

 

 

 


اگه با دیدن من غم تو دلت جون می گیره
می میرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره
اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه
می رم اما می دونم دل بی تو دیونه میشه
فکر نکن که بی کسم خدا به دادم می رسه
کوه به کوه نمی رسه آدم به آدم میرسه
مرحمی از شب چشمات واسه دردم نداری
خورشیدی اما خبر از تن سردم نداری
هر چی که درد منه باشه اللهی خوشیتون
کاشکی قربونی بشم برای عاشق کشیتون

فقط خدارو شکر که نه فلجیم نه الیلیم نه ضلیلیم نه قیافمون انقدر ضایعس که بخوایم که باعث بد نامی کسی بشیم ونه بدبخت بیچاره ایم

نمیدونم چرا بعضیا کسرشعنشون میشه ما نزدیکشون باشیم.

اینو داشته باش نزدیک .....نزدیکشون

میدونی...

 

موقعی که میخواستمت میترسیدم نگات کنم
موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم
 موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم
 موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم
حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

بهم بگو که از پیشم نمیری بهم بگو که از دستت نمیدم

بهم بگو مهربووووووووووووووووووووووووووووون

راضـی میشـی............؟

 

راضـی میشـی؟ اگه من داد بزنم  بگم دوست دارم راضـی میشـی؟
 اگه من جار بزنـم همـه را با خبـر کنـم راضـی میــشــی؟
اگه من یاغـی بشـم همــه درهـا رو بشکنم راضی میشی؟
 اگه من تـا آخـر قلبـت تـا نهایـت بــپـرم راضـی میــشـی؟
اگه بـاز مـثـل قدیـما دلــت رابه دســت بـیـارم راضـی میشی؟
 اگه ایـن بـازی عشقـــو از رقـیـبـم بـبـرم راضــی مـیشــی؟
مـن کـه گــفـتـم دیــگـــه بــی تــو زنــدگــیــم بـی مــعـنی
اگـه این معـنی رو توی زندگیم حکش کنم راضـی میشی؟

love

 


ای سر چشمه ی محبت
ای عشق واقعی
چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است
چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود
بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیباست دلنشین است
چه داشته ای که اینگونه مرا تسلیم کرده ای
من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی
تو هوای دلم را با طراوت کردی
زمانی که با تو هستم به آسمان به بیکران پروازمیکنم
پس بدان دوستت دارم و دوستت خواهم داشت..

 

من عاشق این آهنگم..

 

اون دوتا مست چشات منو خوابم می کنه
زره زره اون نگات داره آبم می کنه
داره میمیره دلم واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم من با اون رنگ چشات
مثل یک رویایه خوش پاگرفتی تو شبام
از یه دنیایه دیگه قصه ها گفتی برام
هنوز از حرم تنت داره می سوزه تنم
از تو سبزه زار شده خاک خشک بدنم
دستای عاشق تو منو از نو تازه ساخت
دل نا باور من جز تو عشقی نشناخت

 

دلم برای کسی تنگ است که خالی وجودم را از خود پرمیکرد و پری دلم را با وجود خود خالی....

دلم برای تو تنگ است....

 

چت

 

 عشق رودر مسنجر قلبت add کن . به احساسات زیبا pm بده . غم رو delete کن . واژه بدی رو rename کن . برای غرور off بزار و بهش بگو : بشکن ، آخه دنیا دو روزه . دروغ و خیانت رو hack کن . از انسانیت copy بگیر و send to all کن . با صداقت و معرفت chat کن . از زیبا ترین خاطره زندگیت web بگیر . تو profile قلبت یک قلب پاک وزیبا بزار

 

فزت و رب الکعبه

****به خدای کعبه که رستگار شدم***

 

دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

 شهادت مولای متقیان علی (ع) را به همه  مسلمانان تسلیت میگم.

 

دل

 

از من نپرس دلم کجاست ؛ تو این همه دلواپسی

از من نپرس عشقم چی شد ؛ تو این همه عاشق کشی

 اگه تو پرنده بودی ؛ میشدی غربت قصه ام

اگه تو ستاره بودی ؛ میشدی نگاه خسته ام

 

 سرنوشت جدا از واژه بودن ؛ همانی است که گاهی به قلب هایمان جدایی را محک میزند

 زندگی با من و با تو ؛ همیشه ادامه داره ؛ حتی بی من و تو

پس برای همیشه بمان  ............

عشق...

 

 عشق یعنی لایق سیما شدن                 عشق یعنی با خدا هم دم شدن    
 عشق یعنی جام لبریز از شراب               عشق یعنی تشنگی یعنی سراب   
               عشق یعنی خواستن و له له زدن                 عشق یعنی سوختن و پر پر زدن         
               عشق یعنی با " خدا یا " ساختن                  عشق یعنی چون همیشه باختن         
عشق یعنی حسرت شب های گرم                    عشق یعنی یاد یک رویای نرم                   
عشق یعنی یک بیابان خاطره                           عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره 

           

 

برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم...

اولی کوه وفا....

دومی کوه صداقت....

سومی کوهی که هروقت بهم گفتی دوست ندارم

از اون بالا بندازمت پایین ...

خاطره

 

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی...؛
هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی...؛
هرگاه در میان ستارگان آسمان، تک ستاره ای را خاموش دیدی...؛
برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود...؛ نه... بلکه از اعماق قلب خود بگو...:
یادت بخیـــــــر...!!


چشم هایت مرا تا اوج رویا میبرد ؛

وای از آن نگاهت ؛ نگاهی پاک و معصومانه

که همانند باران در تمام دنیای من جاودان خواهد بود ؛

وپاییز ؛ همیشه آن کوچه خالی از بودن را به یادم می آورد

و باز هم خدا ؛ خدایی که تورا با تمام زیبایی هایت به من بخشید

و من ؛ نمی دانم چه باید نوشت ؛ اما ؛ از روزگار غربتم ؛ تا اوج با تو بودنم

 می نویسم که صادقانه دوستت دارم.


 

یکبار.........

 

در لحظاتی که چون باد در گریزند….
در روزهایی که سراسیمه و پرهیاهو در گذرند…..
عشقی حقیقی و پایدار قلب ترا فتح خواهد کرد…
ولی فقط یکبار…..
آنگاه که نوبت تو فرا می رسد
آن را به سادگی فرو مگذار…….
چون تا چشم هم زنی
عشق می میرد و بخت می گریزد…..
و ناقوس تنهایی در زوایای روحت طنین انداز می گردد…..
لحظه ای که سرنوشت
در گوش تو نجوا می کند…….
و عشق در قلبت می شکند…..
تردید مکن….
زیرا سرانجام…..
ارزش آن را درخواهی یافت.
آنگاه که عشقی پایدار ….تنها یکبار
به تو روی می آورد......
فقط همین یکبار.

 

کاش....

کاش می دانستم چیست آنچه از کلام تو تا عمق وجودم جاریست!

صدای قلب تو را ،پشت آن حصار بلند همیشه می شنوم

من در آن لحظه که صدای موسیقی احساس تو را می شنوم

برگ خشکیده ی ایمان را در پنجه باد.....

رقص شیطانی خواهش را در آتش سبز........

نور پنهانی بخشش را در چشمه ی مهر می بینم.....

کاش می گفتی چیست آنچه از کلام تو ، تا عمق وجودم جاریست

دوست دارم

 

دوستت دارم چون تنها ستاره زندگی منی      
دوستت دارم چون تنها  مصراع شعر منی     
   دوستت دارم چون تنها  فکر تنهایی منی        
  دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی    
 دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی      
 دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی          
      دوستت دارم چون به یک نگاه همه چیز منی منی

 

یک بار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد
پس نگو ، نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست
قبول ندارم
گرچه  به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریاست
تاب و توانش بیش از ایناست
دوستت دارم
و تاوان  آن هر چه باشد ، باشد
دوستت خواهم داشت بیشتر از دیروز
باکی ندارم
از هیچ کس و هر کس 
چون که تورا دارم
عزیزم


دلم میخواد اونقدر کوچیک بشم قد یک پرنده،اونوقت پر بزنم بیام پیش تو
 دلم میخواد اونقدر بزرگ بشم قد یک نهنگ، اونوقت تو رو بخورم تا همیشه پهلوم باشی.

دوست دارم

 

کاش می دونستی تو دنیا همه چیزم تویی

کاش بهـت گفته بودم عشـق عـزیزم تویی

کاش بهـت گفتــه بودم میــــون ایـن آدمـــا

اونـی که زندگیمـو به پاش می ریزم تویی

 

 

خلوت دل

 

امشبم را با تو خلوت می‌کنم
با خیالت باز صحبت می‌کنم

با تو آرامش فراهم می‌شود
با تو حتی غصه هم کم می‌شود

با تو ، با آرامش مهتابیت
با تو و با خنده‌های آبیت!

با تو ، با مهتاب چشمان ترت
با تو و چشمان از گل بهترت

امشبم را با تو خلوت می‌کنم
لحظه‌ها را با تو قسمت می‌کنم

با تو من از آسمان آبی‌ترم
با تو حتی از خودت عاشقترم!

گرمی چشم تو آبم کرده است!
آتش عشقت مذابم کرده است

بوی تو پیچیده لای دفترم
لابلای بیتهای آخرم!

در میان آینه زل می‌زنم
تا شب چشمان تو پل می زنم

چشمهایت بیقرارم کرده‌اند
در خیالت ماندگارم کرده‌اند

چشمهایت روشنای نوبهار
چشمهایت بیقراری ، انتظار

چشمهایت قبله چشم ترم
آخرین مأوا ، تمام باورم

چشمهایت را تماشا می‌کنم
عاشقی را باز حاشا می‌کنم

در نگاهت زندگی را خوانده‌ام
با خیال چشمهایت مانده‌ام

چشمهایت را به رویم باز کن
لحظه عشق مرا آغاز کن

 

دوست دارم

 

خیلی خیلی دوست دارم

بیشتر از اونی که فکرشو بکنی

حتی نمی تونی تصور کنی که چقدر دوست دارم.

 

گناه

 
 
 
اگر دنیای ما دنیای سنگ است،
بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است.
اگر دنیای ما دنیای درد است،
بدان عاشق شدن از بحر رنج است.
اگر عاشق شدن پس یک گناه است،
دل عاشق شکستن صد گناه است.

میدونی............


چه قدر سخته تو چشمای کسی که تمام عشقت رو ازت گرفته

به جاش یه زخم همیشگی  به قلبت هدیه داده  زل بزنی

و به جای اینکه لبریز کینه نفرت بشی ـ حس کنی هنوزم دوسش داری

چه قدر سخته دلت بخواد سرتو  باز به دیوار غرورش تکیه بدی  که یـک بار زیر آوار غورورش همه وجودت له شده

چه قدرسخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی

اما وقتی دیدیش هیچ چیز جز سلام نتونی بهش بگی

چه قدر سخته وقتی پشتـت بهشه  دونه های اشک صورتت رو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی

تا نفهمه هنوز دوسش داری

چه قدر سخته گل آرزوهاتو تو باغ دیگران ببینی

و هزار بار تو خودت بشکنی و اون وقت زیر لب آروم بگی

گل من باغچه نو مبارک...

میدونی چه قدر سخته ؟

 

افسوس

 

افسوس... آن زمان که باید دوست بدار یم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد... برای آنچه از دست رفته آه میکشی


یادمون باشه واسه کنار هم بودن فرصت زیادی نداریم چون هممون مسافریم

 

 

 

 

 

میشه بگی کجاییییییییییییییییییییییییییی

۱ساعت دنبالت میگردم 

 

 

عکس

 

       اینم تکامل تدریجی .................

خدایا به همه رحم کن

 

نامه

 نامه یه پسر عاشق عرب به دختر اجم

یا ایها المعشوق،بعد از السلام و الاحوال پرسی انا امیدوارم که مزاجک عین الصحت و السلامت بوده باشد.و اگرانت از احوال انا خواسته باشی لا ملال لنا سوای فراقک،که ان هم انشاالله تعالی فی همین ایام دیدارنا و مرادنا حاصلوننا. باری یا ایها العزیز انا فی آتش العشق کمثل الماهیتابه میسوزم! و جلزوولزنا در آمده.

فی کل شبها که انا سرم را علی المتکا میگذارم،اشکنا کمثل الرودخانه جاریهً علی البستر و آه سوزاننی بسوی آسمان صعودن! الهی انا قربان انت بروم. انا قسم میخورم بجاننی و بجانک که فی کل شبها ابداً خواب فی چشماننا لا داخلون و اغلب الی صبح بیدارون و گریه زارون فی هجرک. انا قربان چشم و ابرویت بروم و جان ناقابل الحقیر فدای بدن ابیضت بشود! بخدا رنگم من هجرانک کمثل الزردچوبه اصفر شده و قلبنا کمثل الآلبالو احمر گردیده. آه...آه یا ویلنا که هر نصفه شب بیادکم یوقوقو! می کنم و هر چه نامه جات العاشقانه بسوی انت ارسالون هیچ لا جوابون گویا انا ا آدم لا حسابون!!!

به جان انت که از جان الحقیر عزیزتر است قلبنا فی فراقک مجروح و لباب قلبنا بر روی انت مفتوح! انا نمی دانم که چرا از من فرارون! در صوتی که انا من العشقک بیقرارون گویا لارحم فی قلبک!!! انا هستم جوان(اون) الباسواد و صاحب المعلومات الکثیره. با تمام این احوال حاضرم حلقه العبودیت و الچاکری ترا فی الگوشم آویزاننا! رحم...ارحم! یعنی رحم کن نگذار من جفائک خودم را با اربع نخود تریاک یقتلون!!! انا دیگر طاقت الفراغ ندارم و به وصالک مشتاقون ولی خداوند به قدر مثقال ذره وفا فی وجودک لا آفریده!!!

انا تا ثلاث ماه دیگر مرتباً فی هر هفته واحد نامه العاشقانه برای انت مینویسم! تا بحال زارنا متفکرون و چنانچه باز هم بر درد دلم لایرسون آنقدر اشکنامن الچشمنا سرازیرون تا جان آفرین تسلیمون!!!

آنکه من الفراقک زرداً و لاغرون

 

باکلاسها

دختران با کلاس ¤

روزهای آفتابی چتر در دست گرفته و هنگام حرکت چتر را مرتبا میچرخونن به کلاسهای آموزش رقص و آموزش گیتار رفته واین موضوع را از نحوه راه رفتن شون میتونین حدس بزنید
همیشه کمبود وقت دارند چون هر روز به ایروبیک رفته و 4 ساعت در سونا خشک بسر میبرند. پشت تلفن طوری مکالمه میکنند که اگر کسی اونارو را ندیده باشه بعید است بتونید سن شونو حدس بزند
اگر میبینید در سن 40 سالگی هنوزازدواج نکردن تنها بخاطر اینکه  هنوز همسر ایده ال خودشونو پیدانکردن. علاقه عجیبی به فال گرفتن دارند و دراتاق خود چند کتاب طالع بینی چینی هندی افغانی دارند. انواع عملهای جراحی زیبایی اعم از بینی گونه گذاری عمل فک را انجام داده و هنوز چند عمل دیگر را مدنظر دارند

میفهمی

 

دیگه از دانشگاه ُ انتخاب واحدمتنفرم

 

 

گپ خودمونی

 

عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم وپارو زنان سوی تو فرستادم وقتی به ساحل نگاه تو رسید تو چشمانت را بستی و قایقم ، غرق شد .


فریادم را خاموش می خواهند
و احساسم را مرده
احساسم به مانند زلال آب جویباری گردیده که کودکی برای بازی، نه برای کنجکاوی مشتی خاک به درونش می ریزد
احساسم را این چنین می بینند و این چنین می خواهند
چه باید کرد،


دستهایت تکیه گاهم بود و نیست

عشق تو پشت و پناهم بود و نیست

حیف!آن وقتی که عاشق شد دلم

چیز سبزی در نگاهم بود و نیست

عشق این سرمایه بازار دل

آب این روی سیاهم بود و نیست

یاد ان ایام مشتاقی بخیر

عاشقی تنها گناهم بود و نیست