تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

بدون من

دیدی که سخت نیست تنها بدون من 

وصبح میشود شبها بدون من 

این نبض زندگی بی وقفه میزند 

فرقی نمیکند با من یا بون من. 

                               . 

                                                  .  

                                                  . 

                                                  . 

                              دستهایت را زیر آوار تنهاییم ستون کن 

                                      من از این آوار بی کس بودن میترسم .  

 

یادمان باشد

* یادمان باشد هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را 

* یادمان باشد کاری نکنیم که نتوانیم انرا برای دیگران تعریف کنیم

* یادمان باشد فرار راه به دخمه ای میبرد برای پنهان شدن،نه آزادی

* یادمان باشد لبخندمان را در ایینه جا نگذاریم

* یادمان باشد اندک است تنهایی ما در برابر تنهایی خورشید

* یادان باشد دلخوشی ها هیچ کدام ماندگار نیستند

* یادمان باشد تازمانی اوضاع بدتر نشده یعنی همه چی روبه راه است

* یادمان باشد هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها

* یادمان باشد آرامش جایی فراتر از ما نیست

سکوت

فریادها مرده اند 

سکوت جاریست 

تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است. 

میگویند خدا تنهاست 

ماکه خدا نیستیم!! 

چرا تنهاییم؟

مرگ

باغبانی پیرم که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است

آدم خوب کم است

عده ای کورو کرند

عده ای هم پکرند

دلم از این همه غم میگیرد

و  چه خوب است

آدمی آخرش میمیرد

*******************

دلتنگ کودکی ام،یادش بخیر... 

 قهرمیکردیم تا قیامت و لحظه ای بعد قیامت میشد

تو...

تو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن 

بر روی بوم زندگی هر چیز میخواهی بکش 

زیبا و زشتش پای توست 

تقدیر را باور نکن 

تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی 

از نو دوباره رسم کن 

تصویر را باور نکن 

خالق تو را شاد آفرید 

آزاد آزاد آفرید 

پرواز کن تا آرزو 

زنجیر را باور نکن

به احساست بیاموز  

نفس نکشد... . 

هوای دلها آلودست.