تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

love

 


ای سر چشمه ی محبت
ای عشق واقعی
چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است
چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود
بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیباست دلنشین است
چه داشته ای که اینگونه مرا تسلیم کرده ای
من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی
تو هوای دلم را با طراوت کردی
زمانی که با تو هستم به آسمان به بیکران پروازمیکنم
پس بدان دوستت دارم و دوستت خواهم داشت..

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

مربووووووووووووون این عشقولانه ها رو از کجا میاری؟بازم به وبلاگت سر میزنم البته اگه بخوای.

گلم اینها رو همش به عشق تو می نویسم فقط تو.... مـــــــــــــــــــــهر بـــــــــــــــــــوووووووووووون DD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد