تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

 


اگه با دیدن من غم تو دلت جون می گیره
می میرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره
اگه با بودن من باغ تو ویرونه میشه
می رم اما می دونم دل بی تو دیونه میشه
فکر نکن که بی کسم خدا به دادم می رسه
کوه به کوه نمی رسه آدم به آدم میرسه
مرحمی از شب چشمات واسه دردم نداری
خورشیدی اما خبر از تن سردم نداری
هر چی که درد منه باشه اللهی خوشیتون
کاشکی قربونی بشم برای عاشق کشیتون

فقط خدارو شکر که نه فلجیم نه الیلیم نه ضلیلیم نه قیافمون انقدر ضایعس که بخوایم که باعث بد نامی کسی بشیم ونه بدبخت بیچاره ایم

نمیدونم چرا بعضیا کسرشعنشون میشه ما نزدیکشون باشیم.

اینو داشته باش نزدیک .....نزدیکشون

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ

برات متاسفم .ولی خوشحالم که یه حرف کوچیک و اتفاقی میتونه ماهیت آدما رو خیلی خوب نشون بده .اینم به تجربه هام اضافه میکنم. تو فقط ظاهرتو عادی نشون میدی وگرنه به قول خودت مغز ... هستی

بابا راضی به زحمت نیستم ممنون واسه تاسفت.قول میدم به کسی نگم نکونه دوباره کسی مارو ببینه واسه خودم نمی گم چون من ادم ساده وخاکی هستم ولی واسه شما متمعنم عیبه.پس قول میدم به کسییییییییییییییییییییییییی نگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد