تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

 

یک بار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد
پس نگو ، نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست
قبول ندارم
گرچه  به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریاست
تاب و توانش بیش از ایناست
دوستت دارم
و تاوان  آن هر چه باشد ، باشد
دوستت خواهم داشت بیشتر از دیروز
باکی ندارم
از هیچ کس و هر کس 
چون که تورا دارم
عزیزم


دلم میخواد اونقدر کوچیک بشم قد یک پرنده،اونوقت پر بزنم بیام پیش تو
 دلم میخواد اونقدر بزرگ بشم قد یک نهنگ، اونوقت تو رو بخورم تا همیشه پهلوم باشی.

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

پرنده بهتره .ولی اگه نهنگ باشی بعد یه مدت هضم میشم و دیگه هیچوقت نیستم که بخوام پهلوت باشم

ای جانم.من اون نهنگ رو می کشم اگه بخواد تو رو بخوره.چشماشو در می ارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد