تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

25

کاش دور بودی اما نزدیک 

همیشه از نزدیک بودن های دور میترسیدم. 

 

همیشه از هرچی بترسی سرت میاد. 

زیر این آوار تنهایی دارم له میشم  

احساس میکنم زمان متوقف شده چرا نمیره جلو. 

صدای ساعت دیواری داره دیوونم میکنه.  

تو این سکوت شب کاش میشد یکی دستشو زیر این آوار 

تنهایی ستون میکرد. 

کاش میشد . 

این روزها خیلی حس بدی دارم 

احساس پوچی،معلق بودن،پر بودن از خالی 

فکر میکنم یه جایی بین زمینو اسمون گیر کردم! 

میگن حبابها قربانی هوای درون خویشن اینو همیشه به خودم میگم. 

من قربانی کدوم گناه ناکرده ام. 

یکی دلش نمیسوزه جواب منو بده؟ 

اینجا یه آدم یخ زده خدا جون 

...

نظرات 1 + ارسال نظر
sani دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

salam dost aziz, kheili ghashang bod vali chera inghadr ghamgin

سلام
این حقیقت منه
اینجا تنها جایی که میتونم خودم باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد