تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

یاور من

 خداوند 

مادام که نیازمند یاریت هستم 

و دست خالی نیازم به سویت دراز است 

پرسشم از خویش و از غیر است 

که من بی مقدار 

که اگر دست یاری گر تو یاریش نکند 

حتی یارایه یاری خویشم نیست  

پس چگونه باید یار یاری چون تو باشم 

که خود یارو یاری گرُ یاوری  

و  پروردگار   

آفریدگارُ یار یار یار یاور من 

در پس این پرسش 

دانایی اندک آدمیم پاسخ میدهد انگار 

که یاری کردن تو و یار بودن با تو 

همان است که پیوسته دست نیازم به سوی تو باشد بس 

و پیوسته خواهانُ خواستگارُ خاطر خواه یاری چون تو باشم 

و آنکه در اجراءو اشاعه ی خواسته ها و شریعت تو ثابت قدم باشم 

و خداوند اینها که گفتم همه از سر نیاز بود و از سر عشق 

و اصرار ابرام بر خویش که دست از یاریت بر ندارم 

که نشویم که دست از یاریم نشویی  

و در یاری و دوستی با خودت 

 اگر لایقم  

که نیستم 

و اگر درخورم 

که نیستم  

و اگر شایسته ام 

 که نیستم 

اما با همه ی نیستیم ثابت قدمم بداری 

و پایدارم کنی 

و هماره ،هماره یارم باشی 

خداوند  

نزدیکتر از..........

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://gelayol.blogsky.com

lمرسی از لطفتون
وقتی دیگر...

خواهش میکنم
کاری نکردم
منتظرم

ZiZoOo چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://poweroflove.blogsky.com

بسی زیبا بود و چنی لذت بردم ...


خیلی به درد و دل منم شبیه بود ...


امیدوارم قدر محبت های خداوند رو داشته باشیم ...

خوش اومدی
میگم چنی خوشحال میشم میای بهم سر میزنی
من از آواتارتم تنها ترم
رفتی خرید واسه من یه گونی جادویی بخر بغضامو توش بریزم
بازم بیا

ZiZoOo چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://poweroflove.blogsky.com

منم خیلی خوش حال میشم به وبلاگ من سر میزنین و خوشحال میشین ... به جوکهام میخندین .

پست قبلیم به افتخار شما جوک گذاشتم ها ...

رفتم خرید واست هیچی نمیخرم مگه یه گونی پر از روحیه و نشاط و خوش گذرونی ...

یه گونی رفع تنهایی ....

آدما چه راحت خودشونو تنها میکنن و ازار میدن ....

عوض شو احد جان . از نعمت زندگی که خدا بهت داده استفاده کن .
خوب غمو که همه دارن ....

سلام

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد