تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

یادمان باشد

* یادمان باشد هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را 

* یادمان باشد کاری نکنیم که نتوانیم انرا برای دیگران تعریف کنیم

* یادمان باشد فرار راه به دخمه ای میبرد برای پنهان شدن،نه آزادی

* یادمان باشد لبخندمان را در ایینه جا نگذاریم

* یادمان باشد اندک است تنهایی ما در برابر تنهایی خورشید

* یادان باشد دلخوشی ها هیچ کدام ماندگار نیستند

* یادمان باشد تازمانی اوضاع بدتر نشده یعنی همه چی روبه راه است

* یادمان باشد هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها

* یادمان باشد آرامش جایی فراتر از ما نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ق.ظ

...
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد
‏ طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم.

کاش یادمون بمونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عشق مقدسه

ZiZoOo چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://poweroflove.blogsky.com

سلام

بابا چرا برق اینجارو وصل نمیکنن ؟

من از تاریکی و تنهایی میترسم خوب .

چرا آخه قبض برقو سر وقتش نمیدین . ملت میترسن از محله تون رد شن ها ....

من وساطت ! ( املاش درسته ؟) میکنم که براتون وصل کنن . خوبه ؟

سلام
خوش اومدی.
من عادت کردم .نور چشمامو اذیت میکنه
خورشید نقاشیهامم سیاه میکشم.
وساطت ( املاش درسته ) شما هم کاری از پیش نبرد
اخه ما از اول کلا برق نداشتیم که الان قطع باشه.

شاید یه چراغ واست روشن کردم
فعلا

ZiZoOo چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://poweroflove.blogsky.com

موافقم ....

به چیزی که فنا پذیره نباید دل بست ...

همیشه اینو میگم
حبابها قربانی هوای درون خویشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد