تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

فاصله

از ولایت ساده ی چشمان من  

تا شهر پر دروغ دل تو فاصله بسیار است 

در خواب دهکده ی من علف هرز نمیروید 

اما ... .

کابوس شبهای تو از چشمان هرزت میگوید 

من نقش یاس نگاهم راه به زمین میدوزم 

اما تو نگاهت را به هر چیز و هر کس. 

کی بیدار خواهی شد؟ 

شته هایی که آرام آرام شاه توت دلت را میخورند 

 آخرش یک روز یک جا آبرویت را میبرند.

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.sahelegham.blogsky.com

روی قلبی نوشته بود شکستنی است مواضب باشید...
اما من روقلبم نوشتم شکسته است راحت باشید...

خوش اومدی
خبر میدادی یه بغض واست قربونی کنم
اگه شکسته مرهمشو از خدا بخواه

نغمه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://2160.blogfa.com

سلام دوست عزیز تنهای من
چه خبرا چیکارا میکنی با تنهایی به جز انکارش؟
میدونی از کجا فهمیدم که خیلی تنهایی از اینکه به من سر میزدی!!!!!!!!!!
به یادتم شاد باشی وتنها

سلام
خوش اومدی
انکه طبیعت تنها بودنش را درک کند یک امپراطور است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد