تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

از درو دیوار این شهر دلتنگی میبارد. 

فرقی نمیکند امروز چه روزیست 

هر روز بی تو... 

روز مباداست 

بی تو من کجا بمونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 .............................  

خدا جون مثه همیسه کمکم کن منکه فقط خودتو دارم. 

راستش بعضی وقتا دیگه خجالت میکشم بهت رو بندازم که ارومم کنی. 

وکی چیکار کنم ؟آشفتم , خرابم , داغونم , دلتنگم. خوبه اینا ؟ 

اینا کافیههههههههههههههههههههههههه؟ 

دیگه کسیم نمونده واسطه کنم که بخاطرش کمکم کنی 

جون هرکسی که دوسش داری تنهام نزار. 

اصلا من بدم , من گناه کارم , من بنده ی ناسپاسیم 

تو چی! مهربونی ,توانایی , قادری , رئوفی , با معرفتی , خوب رفیقم باش. 

اصلا من بنده توام مال بد بیخ ریش صاحبش. نباید بزاری تو حال خودم بمونم  

باید باید کمکم کنی , نازمو بکشی, دوسم داشته باشی 

آخه منکه چیزی ندارم ناز تورو بخرم , از یه بنده حقیر چه انتظاری داری 

 خدا جون کم آردم.خودتو وجدانت .  

آرومم کن,دلمو قرص کن. من نوکرتم,خرتم به مولا 

همیشه به حرفات گوش کردم که !!!!!!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
ermes چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.ermes-3.blogsky.com/

salam ham tabAr

webloge ghashangi dari
sar shAr az shooro shogh !

اقا شما لطف دارین
مرسی بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد