تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

 

**قربون کبوترای حرمت امام رضا**

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان عزیزم ...
ساعاتی بیشتر به لحظه ی تحویل سال نو باقی نمونده
من از طرف خودم فرارسیدن این نوروز باستانی رو خدمت شما دوست عزیز تبریک میگم ، امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده های محترمتون باشه.
آرزو میکنم سال نو سال خوبی باشه هم برای شما و هم برای ما و دقایق و لحظات خوبی رو با هم و در کنارهم داشته باشیم عید بر شما مبارک
مدیریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر

عید به شما هم مبارک باشه .امیدوارم سال پر موفقیتی واسه همه باشه.

شکوفه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

فرا رسیدن سال نو و عید بهتون تبریک می گم ...

انشالله که سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و شادی

داشته باشید

در پناه حق

مرسی .سال نو بر شما هم مبارک باشه. بهترنها رو براتون آرزو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد