تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

دلتنگی

کاش کوچیک بودیم............ وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم.
 
کاش کوچیک می موندیم تا حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم .
 
و فریاد که می زنیم باز کسی حرفامونو نمی فهمه.
 
***************************************
 
میدونی یه وقتی تو زندگی تمام هم و غمت اینه که
 
یکی عاشقانه دوستت داشته باشه
 
همش تو رویایی که اگه بشه چی میشه
 
اما وقتی اون یه نفر پیدا شد تازه میفهمی چقد سخته وقتی نمیتونی
 
و نمیدونی  جواب این همه عشقو بدی
 
و همه به چشم یه آدم سنگ دل که اصلا لیاقت محبت کردنم نداره بهت نگاه کنن
 
بعد با همه ی وجود آرزو میکنی که
 
کاش همون طوری تنها بودم و فقط حسرتشو می خوردم
 
امشب عجیب غصه دارم , امیدوارم خدا منو ببخشه
 
 و میخوام بدونی که هیچ وقت دلتنگیاتو نخواستم
 
اما اگه حالا باعث دلتنگیت شدم
 
همه ی دلتنگیارو از خدا میخوام
 
 
*******************************
 
این جهان به وسعت دلتنگی ست...
نظرات 1 + ارسال نظر
دیونه ی تو شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ب.ظ

مر۳۰گلم خیلی خوندنی قشنگ بودن.فقط دیگه از این حرفا نزن که من باعث دلتنگیت شدم.همه ی خوبی ها و شادیهایه منو این دنیا ماله تو و همه ی غصه ها و دلتنگیهایه تو ماله من شه الهییی.مواظب خودت باش

تو خیلی خوبی . منم همه ی خبیا و شادیها رو واسه تو میخوام . خوب و خوش باشی . جیگر طلاااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد