تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت
شب مانده بود و جرأت فردا شدن نداشت


به تو می اندیشم

 ای سراپا همه خوبی

 

تک و تنها به تو می اندیشم

 همه وقت

 همه جا

 

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

 

تو بدان این را تنها تو بدان

 

تو بیا

 

تو بمان با من تنها تو بمان

 

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب!

 

من فدای تو ، به جای همه گلها تو بخند!

 

اینک این من ، که به پای تو درافتادم باز،

 

ریسمانی کن از آن موی دراز،

 

تو بگیر،

 

      تو ببند!

 

       تو بخواه!

 

پاسخ چلچله ها را تو بگو،

 

قصۀ ابر هوا را تو بخوان!

 

تو بمان با من ، تنها تو بمان!

خیلی دوست دارم عزیزم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ

دست گلت درد نکنه مهربون .خیلی قشنگه.چقد تو خوش سلیقه ای.البته اینو خیلی وقته که فهمیدم.

مر30 عزیزم .قابل شمارو نداره زندگی.اره منم خودم میدونم که خوش سلیقم جوجویه قشنگم.فدای تو بشم خیلی دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد