تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

به نام خدایی که دل آسمونو میشکنه تا دل گلی شاد بشه

سلام گلم ....سلام نفسم زندگی من....
خوابیدی لیلی کوچکم،پری قصه هام؟خوابم نبرد داشتم فکر میکردم گفتم بیام واسه تو بنویسم.....
نمی دونم چه جوری شروع کنم ...اینجوری شروع کنم که.....
بی تو از آخر قصه ها می ترسم
من بی تو شرمسارترین افسانه ناتمامم ..... بی تو میپوسم از این بی سرانجامی .....
میبازم به تمام هراس ها ...
از ای کاش ها میسوزم و از فرداها می ترسم .... 
من هنوز و همیشه به تو دلخوشم و محتاج ....      
باور کن اگه  بخوایم  میشه به پاکی قصه های مادر بزرگ هجرت کرد...
 اگه  بخوایم  میشه به کوچه پاک پروانه رفت ....
بارون که بباره یه کوچه کوتاه بی کبوتر کفاف تکامل تموم لحظه های قشنگمون رو میده ....
بیا ...بیا و لحظه ای کنار فانوس نفس های من آروم بگیر ...بیا و امشب رو بی واسطه  ی سکسکه های گریه کنارم باش ...
می خوام امشب  بی پوشش پرده بارون تماشات کنم ...یه دل سیر....چی میشه ..........؟؟
هرچند میدونم هیچ وقت از دیدنت سیر نمیشم
عزیز دلم تنهام نذار....تو که میدونی  بی تو میمیرم....
بی توغم دنیا تو چشمامه
بگو که پیشمی گلم
.
.
.
.
بگو که گل نفرستد کسی به خانه من ...که عطر یاد تو پر کرده آشیانه من .....

تو چلچراغ سعادت فروز بخت منی.... به جای ماه تو پرتو فشان به خانه من ..............

عزیزم ... عزیزم.................

به شوق روی تو من زنده ام خدا داند..... برای زیستن اینک تویی بهانه من..................

عزیزم ..........عزیزم ....................


الهی هر چی غم و غصه داری بیاد تو این دل دیونه ی من ....

گلم خوب بخوابی.شب بخیر

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

مهربون چقد نوشتت بوی غصه داره. امروزم همش غصه داشتی.به منم هیچی نگفتی. من که از سنگ نیستم که نسبت به غمات بی تفاوت باشم.خیلیم خوشحال میشم که به من اعتماد کنی و حرفاتو بهم بگی.من منتظرم مهربووووووووون

فدای تو بشم تو ناراحت نشی.دوست ندارم تو غمام تورو هم ناراحت کنم جوجو واسه همین چیزی نگفتم فدات شم من اگه دارم نفس میکشم فقط به امید رسیدن به تو.به امید اینکه با تو ما بشیم دیگه از من تنها خستم.تو همه چیزمی.خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد