تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

از دل تنگیام بگم

نه

نه بی خیال....

اینجا کسی نیست که به دادت برسه دل بی کسُ کارمن

کوتاه بیا

به قول یارو  فدای سرت

***********

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد

بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم

و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم

تا بدانی  فنجونکم که خیلی دوست دارم

میدونی تنها چیزی که هیچ وقت آدمو تنها نمی زاره چیه ؟

.

.

.

.

همون تنهایی

 البته من که تنها نیستم من یکیُ دارم که واسم یه دنیاس

جوجویه قشنگمُ دارم

خیلی دوست دارم

زندگی من تو اون نگاهایه قشنگت معنا میگیره

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

مهربون از نوشته هات بوی غصه میومد منم غصم شد. چرا باز حرف از تنهایی زدی .به من قول دادی که ناراحت نباشی.تو خیلی ماهی مهربون .مطمئنم که هیچ وقت بدی واست نمیخواد .خوش باشی جونییییییییییییییی.

مر۳۰ گلم نه من تنها نیستم تا تورو دارم هیچ وقت احساس تنهایی نمیکنم.به غیر از توهم هیچ چیز دیگه ای واسم مهم نیست.فقط تو مهمی فقط جوجویه خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد