تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

همین جام گلم  می خوام برات بنویسم

برای تو می نویسم که  بودنت حس نشاط و زندگی و خوشبختیه

 برای تو می نویسم...  من از عشق بی تابم من از دوری بیزارم.دوست دارم با تو پرواز کنم و از آسمون فراتر برم.

تو هستی، امید هم هست. دوست دارم حضورت تنها در خیالم نباشه ، آرزو میکنم همیشه کنارم باشی .

چقدر دلم هوای آسمونو کرده فرقی نمی کنه ابری باشه یا ستاره بارون دلم برای آسمون تنگه

انگار باز حال و هوای دلم ابری شده گلوم از بغضی سنگین می سوزه چشمام می خواهند ببارند

دوست دارم از زندگی بگم،از امید،ازتنها آرزوم.شاید حدس بزنی چیه ولی میگم بقیه بدونن

خدیا مثل همیشه می خوام باهات حرف بزنم درددل کنم.خدایا خودت میدونی تا الان اگه هم باهات حرف میزدم چیزی ازت نمی خواستم.

اگه سجدت میکردم توقعی نداشتم.اگه گریه میکردم انتظار چیزی نداشتم خداجون میدونم همه ی این کارا وظیفه یه مخلوق در برابر خالقشه

میدونم که کاری نکردم میدونم که تو انجام وظایفم گاهی وقتا کوتاهی کردم.ولی میدونم تو اینقدر بزرگ و مهربون هستی که بخوای

از کوتاهیام چشم پوشی کنی اینقدر بخشنده هستی که دستایی که درخونتو میزنن دست خالی بر نمگردن

میدونم که صدامو میشنوی میخوام الان یه چیزی ازت بخوام می خوام خواهش کنم فنجونکمو ازم نگیری می خوام به خاطر این گریه هام

به خاطر سجده هام ازت این خواهشو بکنم.اگه نه میخوام جونمو بگیری چون خودت بهتر از هر کسی میدونی نمیتونم بدون فنجونکم ادامه بدم.نمیتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

مهربووووووووووون.همه حرفاتو واسم مینوشتی.درسته پیشت نبودم اما متمئن باش به حرفات خوبه خوب گوش میکنم.من همیشه اماده شنیدن دردودلات هستم.

فنجونکم همه حرف من توییییی بدون تو میمیرم ... فکرشم عذابم میده .
جوجو خیلی خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد