تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

خودت نیستی , خدات هست ...

شنیدم باز سراغم رو گرفتی

چی شد باز یاد این عاشق می افتی

شنیدم گفتی دل تنگ مایی

همین روزا سراغ ما میایی

اگه دنبال عشقی عشقت اینجاست

هنوز کنج دل دیوونه ی ماست

میدونستم یه روزی بر میگردی

زمونه کرد تو با ما بد نکردی

خودت نیستی خدات هست

نگات هست و صدات هست

به دل حال و هوات هست

بگوشم قصه هات هست

می دونستم میایی , دلم می گفت تو راهی

نرفتی تو ز یادم , به هیچکس دل ندادم

شنیدم باز دلت تنگ دل ماست

دلت بی تاب این دیوونگی هاست

تو رفتی تا که دنیا رو بگردی

چنین دیوونه ای پیدانکردی

می گن که دل به دل راه داره

وگرنه کار دلها زاره زاره

بیا این در به روی عشق بازه

بیا با پیغوم های تازه

که اینقدر قمار عشق قشنگه

ندارم وحشتی در دل , ببازه

خودت نیستی خدات هست

نگات هست و صدات هست

به دل حال و هوات هست

بگوشم قصه هات هست

میدونستم میایی , دلم می گفت تو راهی

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوونه ی تو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

تموم عمر منتظرامدنت بودم حالا که پیدات کردم نمی خوام گمت کنم.چون خودم هم گم میشم... بعد هم میمیرم.زندگیم بی تو رنگی نداره

مهربوووووووووووون من مثل خودت نمی تونم جواب نظراتو بدم. اما از صمیم قلب و از اعماق وجود بهترینها رو برات میخوام وامیدوارم به آرزوهای خوبت رسی.نااااااااز شی جیگر طلاااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد