تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

لیلی کوچک من.....

تا تلاقی تمام خطوط موازی منتظرت می مانم.
لیلی کوچک من......نانازم
عاشقانه،عارفانه،بی بهانه، خالصانه،باصداقت،بی نهایت،تا قیامت دوست دارم.
بیشتر از همه ی دنیا..........

 

لطفا متن زیرو تا 24 ساعت دیگه نخون
.
.
.
.
.
 ناناز نخون دیگه !!!!
.
.
.
.
پس یادت باشه من اولین کسی بودم که برات آرزو کردم که شب یلدا بهت خوش بگذره
و از خدا میخوام که همیشه در کناره خانواده محترمت خوش باشی
مواظب خودت باش

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ

مرسییییییییی دست گلت درد نکنه.میدونی از بس که نظر دادم نمیدونم دیگه چی باید بنویسم.شب یلدا به توم خوش بگذره.جیگررررررررررررررررررررر

میدونی گلم همین که نوشته هامو میخونی واسم کلی ارزش داره .تو عزیزمی ناناز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد