تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

وقتی دلم می خواد از غصه و تنهایی بشکنه تو رو به یادم میارم که تو دلم یه کلبه ساختی.اون وقته که دلم دیگه فکر شکستنم نمی کنه.


الان که تو کنارم نیستی درد دلمو به کی بگم؟به کی بگم که دلم همش بهونتو میگیره ؟

تو هوای زنده بودن منی،شعاره اگه بگم ستاره هارو از آسمون واست می چینم و یا خورشید رو با شبات آشتی میدم.شعاره اگه بگم به اندازه یه دریا واست اشک رخیتم.اما این که میگم بدون تو حتی یه لحظه هم نمی تونم زندگی کنم شعار نیست.یک حقیقته که شاید هنوزم باور نکردی و دلیلشم فقط خودمم.

اما من یه دیوونم،دیوونه ای که دل به دریا زده. دل به دریایی که یا در آن غرق میشه یا با تو به ساحل خوشبختی میرسه.

دلم مثله یه کویر شده که در حسرت یه قطره بارونه،بیا نزار این دلم با حسرت بمیره .

اگه تو نباشی منم نیستم تو که باشی منم هستم،منم هستم با یه دنیا خوشبختی.با تو زنده ام ......بی تو میمیرم.

نمیدونی که چقدر دلم برات تنگه.کاش پیشم بودی تا دستایه یخ زدم با گرقتن دستایه گرمت،گرم گرم میشد.

گلم نمیدونی بد جوری دلتنگتم.الان که دارم از دلتنگیام مینویسم چشمام خیس خیسن.مینویسم تا بخونی و بدونی که چه قدر دلم برات تنگ شده.مینویسم که بگم دیگه از این انتظار از این دوری خسته شدم.اگه میدونستی که دستایه سردم حتی طاقت نوشتن این حرف از دوری و انتظار رو هم ندارن تو هم با چشمایه گریون متنهامو می خوندی.

اگه میدونستی که شبها خواب ندارم و روزها از دلتنگی دیگه نایی ندارم شاید تو هم دلتنگ میشدی.

نمی دونی که چقدر دوست دارم دیونه وار دوست دارم و می خوامت.کاش میدونستی این زندگی و این دنیا بدون تو عذاب.

حتی اگه این دل دیونه و عاشق بشکنه بازم برام عزیزی و دوست دارم.از منو دلم هم نخواه که فراموشت کنیم که غیره ممکنه

با اینکه چشمایه بیگناهم همش به خاطره تو بارونین ولی بازم بهونتو میگیرن و همیشه منتظر دیدن تو.

اگه تموم امیدها و آرزوهایه دلمو  بسوزونی بازم دوست دارم بازم زندگی منی و همیشه واسه من بهترینی.

تو حتی اگه با حرفات منو شکنجه بدی بازم برام عزیزی و بیشتر از همه چیز و همه کس دوست دارم.

تو هر چی دوست داری به من بگو ولی من فقط میگم فدایه اون قلب مهربونت فدایه پاکی و صداقتت.

احساسم برایه تو،قلبم برایه تو،زندگیم برایه تو هر کاری که دوست داری میتونی باهاشون بکنی.

تو شاد باش من میسوزم...تو بی خیال باش من میسازم.

در راه عشق تو یه ذره خاکستر شدم که فقط تو میتونی این خاکسترو باز شعله ور کنی.سوختن در آتش عشق تو به من گرمایه یه زندگیه پر امیدو میده.

دل من ماله تو هر کاری کی دوست داری میتونی باهاش بکنی.

با این دل غصه دار،با این دستایه خسته،با این چشمایه بارونی  با وجود همه اینها میخوام بگم بیشتر از همیشه :::::::::

دوست دارم... .

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

عجب دل پر دردی. به خاطره تلخیای زندگیت متاسفم .امیدوارم یه وقتی دنیا به کامت شه.اگه تونستی و خواستی آهنگ وبلاگتو عوض کن.

با تو این تلخیها همش شیرین میشن خانومیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد