تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

 


نمیدونم گریه ی من قشنگه یا تو دلت هی برای چشای نمناکم تنگ میشه ؟!

کاش در امتداد سکوتم؛ فریادهای عاشقانه ام را میشنیدی....
کاش در ورای لبخند م غم انگیز ترین نگاهم را میدیدی......
کاش باور می کردی تا ابد در قلبم جای داری!
فقط کاش میدانستی که جز تو از خدا دیگر هیچ چیز نمی خواستم!
برایم کافی بود اگر می دانستی..

****************

 

یاد بگذشته به دل ماند ، دریغ نیست یاری که مرا یاد کند

دیده ام خیره به ره ماند و نداد نامه ای تا دل من شاد کند

خود ندانم چه خطایی کردم  که زمن رشته ی الفت بگسست

در دلش جایی اگر بود مرا پس چرا دیده ز دیدارم بست؟

هر کجا مینگرم باز هم اوست  که به چشمان ترم خیره شده

درد عشقست که با حسرت و سوز بر دل پر شورم چیره شده

گفتم از دیده چو دورش سازم بیگمان زودتر از دل برود

مرگ باید که مرا دریابد  .

 

این اهنگم داره فقط واسه من می خونه که من چقدر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

نظرات 2 + ارسال نظر
021 دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ

سهم دل ما این بود. آلوده و بیهوده. تا بوده همین بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نههههههههههههه... بچه ها خواهش میکنم منو از اینی که هست ناامید تر نکنید.

دی جی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ

بی خیال فرش دنیا موکته . هیچ چیزو هیچ کس ارزش نا امیدی نداره . همه چیزای خواستنی که نباید به دست بیادعزیز

چرا خانومی تو ارزش همه چیزو داری.حتی مردن .................... خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد