تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

بگذار.........

بگذار آن باشم
بگذار آن باشم که با تو تا آخرین لحظه زندگی خواهد ماند
بگذار آن باشم که با صداقت با تو درد دل میکند و با یکرنگی و یکدلی زندگی میکند.
بگذار آن باشم که دیوانه وار در شهر نام تو را فریاد میزند و آن باشم که برای عشقت جان خواهد داد
بگذار همانی باشم که در شادی هایت میخندد و در غم هایت با تو شریک است.
بگذار کسی باشم که به داشتن چینین عشقی مانند تو افتخار کند.
بگذار کسی باشم که وقتی کلمه دوستت دارم را بر زبان می آورد اشک از چشمانش سرازیر شود.
بگذار همانی باشم که تو میخواهی ، همانی باشم که تو آرزوی آن را داری.
بگذار کسی باشم که با احساس سخن نگوید ، از ته دل دردش را بگوید و با تمام وجود عاشق و دل شیفته تو باشد.
بگذار کسی باشم که زمان تنهایی اش تو همان تنهایی او باشیو زمان خوشبختی اش تو همان خوشبختی او باشی
بگذار همانی باشم که با باوری عمیق به تو و زندگی نگاه بیندازد و با احساسی پاک عاشق قلب مهربان تو باشد.
بگذار همانی باشم که بتوانم ستون های استوار زندگی را با محبت و عشق بنا کنم تا تو با آرامش با من زندگی کنی.
بگذار همانی باشم که تو در رویاها منتظر او ماندی
بگذار کسی باشم که دیگر به جز تو به کسی دیگر نگاه نکند
و تنها تو باشی و قلب مهربانت و یک دنیا عشق در وجودش.
اینک من با تمام وجودم کاری می کنم و خواهم کرد که هم تو به آرزوهایت برسی
 و هم خودم آینده ای خوبی را در کنار تو داشته باشم.
بگذار همانی باشم که دوستش میداری ومی خواهی
خانومی عزیزم ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
خودت که میشناسی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ

بابا تو بخوای همه ی این کارا رو بکنی که چیزی ازت نمیمونه جیگرررررررررررررررررررررر . اما موفق باشی.

به خاطره تو هر کاری می کنم.فقط کافی تو کنارم باشی کافیه تو بخوای خانومییییییی

خودت که میشناسی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

من اینجا بس دلم تنگ است.و هر سازی که می بینم بد آهنگ است.بیا ره توشه برداریم .ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

تقصیرکسی نیست که اینگونه غریبیم
شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم
*******
شاید زندگی قصه ای است که کودکان از آن آگاهند که زندگی را با گریه آغاز می کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد