تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


باز باران بی ترانه
گریه هایم عاشقانه
می خورد بر سقف قلبم


یاد ایام تو داشتن
می زند سیلی به صورت
باورت شاید نباشد
مرده است قلبم ز دستت


فکر آنکه با تو بودم
با تو بودم شاد بودم
توی دشت آن نگاهت
گم شدن در خاطراتت

بچه ها شوخی شوخی سنگ میزنند
وگنجشکها جدی جدی می میرند
آدمهاشوخی شوخی زخم می زنند
و قلبها جدی جدی می شکنند
وتو شوخی شوخی لبخند زدی
و من جدی جدی عاشق شدم

به نظر تو همه چیز تموم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
گاموس یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ

بدون شرح..........قشنگ بود

۰۰۷ دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ

سعی کن هیچ وقت به کسی دل نبندی چون این دنیا اینقدر کوچیکه که دوتا دل کنار هم توش جا نمیشن................
اگه هم دل بستی هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا اینقدر بزرگه که دیگه هیچ وقت پیداش نمیکنی.........

اینو باید زود تر بهم می گفتی غزیزم...........................

خودت که میشناسی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

من نظرمو با آفام برات نوشتم. اما نیدونم خوندی یا نه؟ولی بازم دست گلن درد نکنه .مثل همیشه دیدنیو خوندنی و قلب آدمم به درد میاورد.

مرسییییییییییییییییییییییییی همه ی اینا فقط به خاطر شماس ناناز

خودت که میشناسی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ

چرا وبلاگتو آژ دیت نکردییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

هویجوریییییییییییییییییییییییی ناناز .چیزی نداشتم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد