تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

دلتنگی من.....

امشب بازم جشن دلتنگی من بود .بازم جشن تولد غمهام جشن تنهاییهام

میدونی گلم تا می خوام دردامو فراموش کنم تامی خوام غمهامو چال کنم

تا میخوام منم کمی زندگی کنم همه چیز خراب میشه.امشب باز ازاون شبای وحشتناکی بود

که یک مشت از افکار دارن من اروم اروم می کشن امشب بیشتر از همیشه بیشتر ازتمام  ۲۰خزان عمرم

احساس تنهایی کردم.کاش فقط یک نفر حرفای منو میفهمید .

********************************

یه روز سیاه یه روز سفید یه روز زرد

یه روز غم گرفته سرد

یه روز برای تو که شاعرانه است

یه روز برای من که بی ترانه است

یه روز تویی روزی که شب نمیشه

یه روز منم ابری تر از همیشه

یه روز منم اسیر خاک تبعید

یه روز تویی اون ور خواب خورشید

تو چشم من تویی که آسمونی

تو خواب من تویی که مهربونی

تویی که واژه واژه دلنشینی

هنوز عزیز هنوز عزیزترینی

هنوز به یاد تو به یاد خونه

گل می کنند شعرهای عاشقونه

هنوز به یاد تو بهار بهاره

هنوز صدام عطر صدات رو داره

فقط نگذار شاعر شب بمیره

نذار صدام رنگ عذا بگیره

اگه می سوزه شب عاشقانه

فقط نگذار بمیره این ترانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد