تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

دوست......

 

در این سرای خاموش
یاد گرفتم با
ترنم عشقی پاک
به زیباترین شکل تورا
بسرایم
وقتی خالق دوست داشتن
تو هستی
به چه زبانی بگویم
دوستت دارم
.......
اندکی عشق تو را با
دنیـــا
عوض نمی کنم

مهربووووووووووووووووووووووووووووووون

دوست دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
خودت که میشناسی چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ

مهربووووووووووووووووووووووووووووووووون .اگه با من قهر می کری و منو نمی بخشیدی .منم هیچوقت خودمو نمی بخشیدم .تو خیلی خوبی . منم سعی میکنم بچه ی خوبی باشم البته به کمک تو.

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم تو همین جور یم خیلی خوبی.عزیز دلمی .اگه تو رو نداشتم باید چیکار میکردم.....تو هم منو ببخش اگه ناراحتت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد