تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

حق داری بخدا 

همه حقی داری تو 

من بد بودم.من بد کردم.بیشتر به خودم بد کردم 

الانم مثه سگ پشیمونم.الان فهمیدم چی از دست دادم. 

تموم دنیا رو هم داشته باشم تو که نباشی بدردم نمیخوره. 

اره ادم دروغگوییم. ولی اینکه همه چیو از دست دادم راسته 

اینکه همه چیو دادم رفته راسته 

باور نکن. من اماده ام واسه زندان رفتن. خیلی وقته اماده م 

بیا امار بگیر کنار خیابون دارم موز و نارگیل میفروشم 

بیا ببین و خوشحال باش 

بیا امار بگیر شبها کجا میخوابم 

بپرس کجا میرم حموم 

حموم نمره. ساعتی چهار هزار 

اگه میزاشتی جبران میکردم 

الانم اماده م واسه زندون ب وکیلت بگو .حداقل اونجا یه جا واسه خواب دارم 

کاش فرصت اخرو بهم میدادی میدیدی ادم شدم 

کاش فرصت میشد یه بار دیگه بهت بگم دوست دارم 

واقعا دوست دارم 

میدونم نفرینم کردی. بحقه پس بیا ببین گرفته نفرینت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد