تنهایی

بدون شرح

تنهایی

بدون شرح

...........

خدایا ...

خدایا، یا بزن بره جلو  

یا خیلی برگردون عقب 

اینجای زندگی خیلی دلم گرفته. 

******************************** 

همه چیز و همه کست رو کنار بزنی واسه یه نفر. 

حتی از دیدن مادرت محروم شی. 

آخرشم بهت بگن تو پایبند نیستی. 

خدا جون نوکرتم خودت کجایی؟ 

به کی بگم ؟ 

نمیشه بیای یه سر بزنی ببینی این پایین چه خبره؟ 

نمیشه بفهمونی واسه گناه نکرده قصاص نکنن؟ 

نمیشه یه زبون نشونم بدی که اینا بفهمن چی میگم؟ 

مگه از اون بالا اینجا رو نمیبینی؟ 

مگه خودت شاهد نیستی؟پس چرا نمیای یه چیزی بگی؟ 

توهم پسم میزنی؟آخه چرا ؟ 

تاوان چیو دارم پس میدم؟بگو بدونم شاید آروم شم 

بابا یه ذره انصافم خوبه.چرا فقط نیمه ی خالی لیوان؟ 

پس نیمه ی پرش کی به درد میخوره؟  

جون هر کسی که دوس داری منو به اونی که حقمه برسون 

مردن از همه بهتر.بهم لطف کن 

نمیخوام اون دنیامم مثه این دنیا به گند بکشم اگه نه دلیل خیلی دارم 

واسه مردن. 

شایدم ب زودی اون دنیامم فروختم 

اگه واقعا رفیقی که هستی 

اگه دوسم داری که شک دارم 

اگه بنده ی توام که هستم 

اگه میدونی بی گناهم که میدونی 

اگه میدونی بریدم که میدونی 

یه کاری بکن 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلم دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ http://delete.blogsky.com

بیا بنویسیم که خدا ته قلب آینه ست
مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه ست.
.................................
همیشه جایی که اصلا فکرش رو نمیکنی کمکت میکنه.

اون جایی ه قراره کمک بکنه کی میرسم بهش
دیگه بریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد